TMI tag

20:51 Ivcca 14 Comments


Milí drazí, já a můj blog máme za sebou první týden existence! Děkuji vám za vaše návštěvy a komentáře u článků.
Napadlo mě, že bych pro vás dnes mohla připravit TAG, který vám trochu prozradí o mé odobě a vybrala jsem první co jsem potkala (shodou okolností je to snad nejdelší tag ze všech tagů!!). Dnes tu pro vás tedy mám 50 vyčerpávajících odpovědí na 50 otázek.
Jsem zvědavá, jestli je zvládnete všechny :)


1. Co máš právě na sobě?
Tohle je otázka jak z nějakého erotic chatu - černou košili, hnědé kalhoty, baleríny.

2. Jsi zamilovaná?
<3

3. Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
Každý jen tak trochu příšerný.

4. Kolik měříš?
Přes 173 cm.

5. Kolik vážíš?
Nevážíla jsem se ani nepamatuji.

6. Máš nějaké tetování?
Nemám, ale v nejbližší době se na něj chystám.

7. Nějaký piercing?
V pupíku.

8. OTP - one true pairing (seriálová/knížní dvojce)?
Ach, těch bude! U seriálů ani nevím, ale nejvíc fandím asi Sheldonovi a Amy z The Big Bang Theory, to je nejkomičtější pár.

Knižní dvojice musím zmínit dvě - Tobias "Four" Eaton a Tris Prior
Jace Wayland a Clary Nevimjaksejmenuje


9. Oblíbené seriály?
Red Dwarf
Game of Thrones
Under the Dome
HIMYM
Simpsonovi
Futurama
The Big Bang Theory

10. Oblíbená kapela?
Kdybych měla zvolit jen jednu, byli by to asi Blink 182.

11. Co ti chybí?
Čas.

12. Oblíbená píseň?




13. Kolik ti je?
22

14. Znamení zvěrokruhu?
Lev.

15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Upřímnost.

16. Oblíbený citát nebo hláška?
Zrovna dnes mě jeden pobavil v City of Ashes:


"Ale nezlobím," procedil Alek mezi zuby. "Jenom proto, že jsi tvrdil, že dračí démoni už vyhynuli -"
"Říkal jsem, že skoro vyhynuli."
Alek na něj namířil prst. "Skoro," řekl a hlas se mu třásl hněvem, "není ANI ZDALEKA DOSTATEČNÉ."
"Aha," opáčil Jace. "Asi budu muset požádat, ať kvůli Alekovi změní v učebnici démonologie údaj 'skoro vyhynulý' na 'zdaleka ne dostatečně vyhynulý'. Má totiž rád, když jsou příšery opravdu, ale opravdu pořádně vyhynulé."

17. Oblíbený herec/herečka?

Těch bych tu mohla vyjmenovat klidně sto. Pokusím se to trochu zkrátit.

Dave Franco


Robert Downey Jr.
A spousta dalších! Brad Pitt, Samuel L Jackson, Joseph Gordon Levitt,...

18. Oblíbená barva?
Modrá, černá, růžová.

19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Tak akorát, spíš více nahlas.

20. Co děláš, když jsi smutná?
Čtu a nebo cvičím.

21. Jak dlouho se sprchuješ?
10 minut.

22. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Hodinu, z toho víc než půl hodiny posedávám se snídaní před televizí.

23. Bila jsi se někdy?
Ani nevím, doopravdy asi ne.

24. Nadchne tě...
Spousta maličkostí.

25. Vytočí tě...
Lidská hloupost.

26. Důvod, proč sis založila kanál na Youtube?
Nezaložila.

27. Fóbie?
Pavouci, stagnace a život bez směru.

28. Kdy jsi naposledy brečela?
Nepamatuji se, nejspíš u nějakého filmu (myslím, že naposledy to byly Lidice).

29. Kdy jsi naposledy někomu řekla Miluji tě?
Miluji vás, jak jen bloger může milovat své čtenáře.

30. Význam tvého jména na blogu?
Ten je jasný na první pohled :)

31. Kterou knihu jsi naposledy četla?
Mám rozjetou sérii Mortal instruments, takže City of Bones.

32. Jakou knihu momentálně čteš?
City of Ashes.

33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Under the Dome.

34. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
S kolegyní z práce.

35. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Pracovní a přátelský.

36. Oblíbené jídlo?
Lasagne, hmmmmmmmm.... Celkově mám ráda italskou kuchyni. Pak musím zmínit sushi, rajskou a svíčkovou.

37. Které místo chceš navštívit?
Chci navštívit tolik míst, kolik mi jen čas a finance dovolí. Sním hlavně o procestování Ameriky a Asie.

38. Poslední místo, které jsi navštívila?
No, technicky vzato Prahu, jelikož zde žiji. Ale pokud bych měla zmínit poslední místo v zahraničí (to bude asi zajímavější), tak Londýn.


39. Máš "crush"?
Pořád :)

40. Kdy jsi naposled někoho políbila?
Pokud se počítají imaginární polibky, tak vám jich právě pár posílám!!

41. Koho jsi naposledy urazila?
Nejsem moc útočný typ, takže si nevzpomenu.

42. Oblíbená příchuť nebo sladkost?

ČO-KO-LÁ-DA, po té bych se utloukla.

43. Na jaký hudební nástroj hraješ?
Učila jsem se chvíli na kytaru, chvíli na bicí, chvíli na flétnu, chvíli zpívat.. Jsem z hudebně založené rodiny, ale u ničeho jsem nezůstala. Navzdory genům jsem spíše sportovní typ.

44. Oblíbený šperk?

Šperky příliš nenosím, jen náušnice.

45. Poslední sport, který jsi hrála?
No, úplně jsem ho nehrála :D Ale přišla jsem zrovna z posilovny.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?

To vím přesně, House of the Rising Sun od Animals.




47. Oblíbený rozběh konverzace?
U mě hlavně s úsměvem, slova jsou kolikrát vedlejší.

48. Použila jsi ho někdy?
Trochu zvláštní otázka, což?

49. Kdy jsi byla s někým naposledy venku?
Dnes s kamarádkou na obědě.

50. Koho označíš?

To už je jen na vás :) Kdokoli chce, nechť se do toho pustí! Hodně štěstí!

Zajímalo by mě, jestli někdo došel až sem!! Je to taaak dlouhé.
I.

14 komentářů:

  1. Anoooo čokoláda! :))
    Jinak tak jsem tě nominovala do dalšího TAGu u mě na blogu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovědětVymazat
  3. Lev, tak to máš někdy teď narozeniny stejně jako já. Tak všechno nejlepší a hodně štěstí s blogem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, každou chvíli to vypukne :D Děkuji moc za přání, i já Ti přeji vše nejlepší!

      Vymazat
  4. Zajímavé odpovědi! V některých případech jsi mě i pobavila. :) V Londýně jsem byla v červnu, i když jen jeden den, takže to bylo všechno hrozně hektické, ani jsem se tam nestihla pořádně rozkoukat a jeli jsme pryč. Takže doufám, že se tam někdy podívám zas. :) A čokoládu miluji! :D Úplně nejlepší byla čokoláda, kterou jsem si dovezla z Belgie, ta byla fakt výborná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale vážně škoda! :) Londýn je totiž úžasné město. Já tam měsíc pracovala a loni jsem tam ještě byla týden na dovče. A ani to mi nepřišlo dostatečné :)A děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  5. Miluju tyhle tagy :) Vždy se o tom člověku dozvím něco nového :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu. Tak se do něj pust také, šup šup - jsem zvědavá :)

      Vymazat
  6. Pěkné odpovědi, tenhle tag je zvláštní tím, co všechno se díky němu člověk může dozvědět o daném člověku, co na otázky odpovídá :D V některých otázkách bych také odpověděla stejně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám se a přeji ti všechno nejlepší k narozeninám :))
    Dočetla jsem až sem a musím říct, že v některých odpovědích, bychom se shodly :D třeba Amy a Sheldon jsou opravdu nejlepší - jsem moc zvědavá, kam to povede (ještě nemám dokoukanou celou sedmou sérii). A čokoláda? Naprostá závislost.
    Koukám, máš blog krátce, tak hodně štěstí a věrných čtenářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání! :) Nejvíc mě bavilo, jak ji KONEČNĚ políbil v tom vlaku :D To jsem se opravdu nasmála. Jinak blog mám skoro měsíc a šíleně mě to baví, ještě jednou díky a i Tobě přeji spoustu čtenářů :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!