New in - srpen

16:05 Ivcca 20 Comments

Pokud můj blog již nějakou dobu sledujete, nemohli jste si nevšimnou, že velice ráda fotím. A v dnešním článku vás fotek čeká opravdu hodně! :) Ano, rekordní počet fotografií v jednom článku na mém blogu (možná nejen na mém, hehe). This is gonna be legendary!


Představuji vám své přírůstky za poslední měsíc!

Hned na začátek musím uznat, že srpen byl docela úspěšný, co se nových knih týče. Ani nevím jak, ale v mé knihovně přibylo hned 12 nových knih (z toho dvě v té virtuální). Popravdě jsem byla trochu zaražená, když jsem tuto hromadu přenášela na "společné focení".

Pravdou ovšem je, že to není tak úplně moje vina, něco jsou ještě opožděné dárky k narozeninám no a zbytek? Ten jsem v knihkupectví zkrátka nemohla nechat.

Ještě jedna fotografie všech knih pohromadě.


Jak můžete vidět, žánrově zde převažují dystopie / postapokalyptické romány, což není žádné překvapení, jelikož už jsem se zmiňovala dříve, že se mi podařilo mé letošní léto téměř výhradně orientovat do těchto žánrů.


Vezmeme to hezky popořádku. Jako první tu mám knihu Chlapec na dřevěné bedně, což je autentická zpověď chlapce ze Schindlerova seznamu.
Léto na druhý pokus se sice tváří jako povrchní letní čtení, nicméně jsem četla mnoho recenzí tvrdících opak. Nezbylo mi, než si knihu také pořídit. Jen doufám, že ji stihnu přečíst, než u nás léto definitivně pomine.
Další na seznamu je Kostičas, bylo mi jasné, že se mi tato novinka nemůže dlouho vyhýbat. Upřímně jsem na tento nový komplexní svět velice zvědavá.
Hon vám jistě nemusím nijak zdlouhavě představovat. Jedná se o knihu s upíry v hlavní roli. Nečekejte žádné Edwardy Culleny, ale pořádně krvežíznivé příšerky.



Tady je jeden z těch opožděných narozeninových dárků. Monument 14 a Nebe v plamenech jsou prvními dvěma díly trilogie Monument 14 od spisovatelky Emmy Laybourne. Závěrečný díl by měl vyjít někdy tento rok v listopadu. Pravda je taková, že do těchto knih vkládám mnoho nadějí. Námět trochu připomíná Kingovu Mlhu - skupina lidí, pro niž supermarket představuje poslední možnost úkrytu před apokalypsou.


Tyto dvě knihy jsou úlovkem z výprodeje. Dohromady jejich cena nepřesáhla ani stovku, tudíž jsem po nich, navzdory dost rozporuplným recenzím, sáhla. Oškliví jsem se rozhodla vyzkoušet, jelikož je na svém blogu doporučovala Melinda a Bílý kůň mě zaujal svou anotací (postapokalyptický román, virus, lidstvo na pokraji vymření, znáte to).


Další úlovek z Levných knih. Myslím, že tam stála asi jen 49 Kč, takže pokud Ready Player One ještě nemáte, určitě se pro ni vydejte. Poslední dobou se s kladnými recenzemi na tuto knihu roztrhl pytel, tudíž to, doufejme, stojí za to.


A jak se říká, to nejlepší nakonec. Ano, já vím, že už ji mám v angličtině a skoro přečtenou. ALE tohle je zkrátka tak super kniha (a navíc tak pěkná), že jsem si okamžitě po jejím vydání zahrála na Runnera při cestě do nejbližšího knihkupectví (navzdory svému přesvědčení, že si ji nekoupím). The Maze Runner za to stojí, věřte mi. Jen ten český překlad mi moc nesedí, hlavně slang gladerů (překlad "placaři" prostě odmítám používat) působí v českém překladu opravdu divně a trapně. Ale co se dá dělat.


A ještě jednou všechny srpnové úlovky pohromadě. Na čtečce mi přibyla jen dvě díla a sice Hrej hráčem, recenzi můžete očekávat na blogu velice brzy, a Crescendo, které se zatím zrecenzovat nechystám. Jak již jsem ale psala v Měsíčním shrnutí No.1, tento druhý díl série Zavržený mě poměrně zklamal.

Co říkáte na mé úlovky?
A jak jste na tom vy s fotkami v článcích? Preferujete, když jsou fotky v článku jen dvě až tři a nebo si je naopak rádi prohlížíte a čím více, tím lépe? (Já jednoznačně spadám do druhé kategorie, miluji prohlížení fotek - pokud ovšem neklesá kvalita na úkor kvantity).

Mějte se krásně,
I.

20 komentářů:

  1. Samé dobré knižky. Labyrint, Léto na druhý pokus, Kostičas :3

    OdpovědětVymazat
  2. Presne tak, same dobre knizky :) nektere si chci taky poridit, jine uz mam ale neprectene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jinak nepřečtených knih mám doma také hafo.. Jsem zvědavá, jestli se mi to vůbec někdy podaří všechno přečíst.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotografie. :-) Nic z tvých novinek jsem nečetla, ale možná si někdy přečtu Chlapce na dřevěné bedně a Kostičas, takže se budu těšit na recenze. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Recenze určitě budou, to se neboj!

      Vymazat
  4. pěkné fotky a knihy ještě lepší :-) četla jsem Kostičas - naprosto si mě získal. z Honu jsem byla nadšená a na další spoustu knih se teprve chystám, ale máš krásné přírůstky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na Kostičas už se asi hodně brzy vrhnu. Nemůžu se dočkat. Jinak Hon jsem původně moc neplánovala, takže ani nemám příliš velká očekávání. Tak doufejme, že mě mile překvapí :)

      Vymazat
  5. Jak koukám, nejen u mě byl srpen na knížky úrodný. :) No, nechť se líbí, po The Maze Runner se můžu podívat. :)
    Jinak, co se týče fotek - jsou moc pěkné, máš dobré oko a fajn úhel pohledu a nastavení knih. A taky světlo. Mám ráda, když je v článku hodně fotek, ale taky mám ráda, když je mezi nimi text, což se ti podařilo splnit. :) Já většinou dělám články z různého cestování, výletování a jiných zážitků plné fotek, například můj článek o Maltě nebo o Festivalu v Liberci... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Mám stejný názor. Tak to se na ty články podívám :) Je to fajn, oživit blog občas také něčím jiným, než knihami. A fotky z cestování miluji, je to hrozně inspirativní.

      Vymazat
  6. Co máš za foťák? Jsou to totiž moc povedené fotky! :) Jinak přírůstky jsou taky super, chtěla bych hrozně Monument, to je tak vychvalovaná knížka. Ale všechny jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikon D3100, děkuji za pochvalu :) Neboj, hned sepíši recenzi, až se ke knize dostanu. Je toho teď na čekacím listu, jak vidíš, poměrně dost :D.

      Vymazat
  7. Monument 14!!! Skvělá volba! :) Jedna z mých nejoblíbenějších dystopií :) Oškliví jsou prostě super :) Jsem ráda, že jsi dala na mé moudré rady! :D A vůbec nejlepší úlovek všech úlovků je Ready player one! :) Moje nejoblíbenější kniha roku 2012 (vlastně jakéhokoli roku, ale poprvé jsem ji četla v létě 2012, kdy ji ještě nikdo neznal a stála mě asi 349,- ale v žádném případě nelituji jediné koruny!!!)
    Fotky jsou moc krásné a ráda je budu na tvém blogu vídat i nadále klidně i ve větším množství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně je Ready Player One až tak dobrý? :) No tak to jsem ještě víc natěšená. Děkuji za pochvalu, vynasnažím se :D

      Vymazat
  8. Tento mesic jsem si zas povolila nakupy a rozjela se , minule dva mesice jsem si nekoupila skoro nic :D ty ses taky pekne rozjela , Léto na druhý pokus jsem si zrovna objednala a tesim se na nej :) vypada dobre

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, občas to hold nevyjde podle plánů :) Ale co, knížky za to stojí! :)

      Vymazat
  9. Panejo, tolik knih :) Na Oškliví se také v blízké době chystám, v zahraničí kolem toho bylo hodně humbuku, takže na tom příběhu něco bude :) Obálka Labyrintu (ta pod přebalem) je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to máš pravdu, že na té knize musí něco být :) A s obálkou Labyrintu naprosto souhlasím. Miluji tyhle jednoduché, ale originální designy.

      Vymazat
  10. Jedním slovem MASAKR!:)) Nakoupila (dostala) jsi pěkný komínek knih:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! :D Teď už to jen stihnout všechno přečíst, že?

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!