Měsíční shrnutí #1

17:57 Ivcca 15 Comments

Zdravím vás!

Dnešní článek bude trochu slavnostní, dnes je to totiž přesně jeden měsíc od založení mého blogu. Vím, že je to krátká doba, ale přece jen to pro mě představuje takový malý mezník v "životě" tohoto blogu. Utvrdila jsem se v tom, že mě šíleně baví psát pro vás články a recenze. Velice vám děkuji za všechny vaše komentáře a názory, které se mnou prostřednictvím mého blogu sdílíte a v neposlední řadě děkuji i za to, že máte tak úžasné a inspirativní blogy, které si mohu číst já.


Rozhodla jsem se, že budu pravidelně sepisovat určité shrnutí za dané období, nejspíš jednou za půl roku. Zkrátka taková sumarizace nejen přečtených knih, ale také blogových statistik.

A tímto vám moc děkuji za to, že jste tak úžasní čtenáři!!!

Za jeden měsíc se k mému blogu přidalo 25 pravidelných čtenářů. Abych byla upřímná, ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude tak vysoké číslo!! (Ano, ostatní blogeři mají klidně desetinásobek, ale pro mě je to po jednom měsíci opravdu nečekaná a moc příjemná zpráva).

Za tu dobu jste mě také počastovali 706 unikátními návštěvami a 2820 zobrazeními stránky.

Ale hlavně se můj blog dočkal krásných 176 komentářů (už jsem říkala, že vás vážně zbožňuji?).

Nejzobrazovanějším a také nejkomentovanějším článkem se stal článek Time for.... Birthday presents! (119 zobrazení). 

       

Co se týče přečtených knih, mám jich za červenec na kontě 7, a sice:


Přečteno za poslední měsíc
  1. Zasvěcená
  2. Nespoutaná
  3. Město z kostí
  4. Město z popela
  5. Město ze skla
  6. Zavržený
  7. Crescendo
Rozhodla jsem se, že zde nebudu vypisovat žádná stručná hodnocení knih. Kromě jedné jsem totiž na všechny zveřejnila na svém blogu recenzi, tudíž pokud vás lákají bližší informace o těchto dílech - stačí kliknout a číst.
Dohromady to máme 2935 přečtených stran. Plus pár stránek z knih, které mám momentálně rozečtené (Pravidla moštárny, The Maze Runner, Hrej hráčem).


Rozečteno

Měsíční NEJ

Nejlepší kniha
Město z kostí, protože mě tato kniha mile překvapila. Jedná se o skvělý a originální příběh zasazený do úžasného prostředí, ve kterém se setkáte snad se všemi druhy fantasy tvorů, které si jen dovedete představit.

Nejhorší kniha
Crescendo, jelikož jsem byla po přečtení Zavrženého opravdu natěšená na jeho pokračování. Druhý díl této tetralogie mě však příliš nenadchl. Nedočkáte se zde skoro žádné akce a v kombinaci s nepochopitelnými myšlenkovými pochody hlavních postav je to poměrně nešťastný přešlap.

Největší překvapení
Zavržený, o kterém jsem se již zmiňovala v recenzi. Tato kniha se tváří jako klasické YA, protkané klišé, ale opak je pravdou. Kniha je velice zajímavě pojatá. Za přečtení určitě stojí.

Největší zklamání
Nespoutaná, předchozí dva díly této andělské trilogie představovaly milé, oddychové čtení, nicméně ten poslední na mě byl už příliš přeslazený. I samotné rozuzlení mě příšerně zklamalo.

Nejzábavnější kniha
Mortal instruments, ano, tato série byla opravdu poměrně vtipná díky originálním hláškám Jace. Ty nejlepší z nich si můžete prohlédnout v mých recenzích. Někdy jsem se vážně s chutí zasmála. Od takovéto knihy bych to nikdy nečekala.

Nejlepší pár
Jace a Clary  Co si budeme povídat, oni jsou zlatíčka.

Nejnapínavější kniha
Město ze skla, tedy ne, že by to bylo nějak extra napínavé, ale z celého výběru knih z minulého měsíce tato kniha obsahovala napětí asi nejvíce.

Nejhezčí obálka
Zavržený, moc krásné a hlavně originální zpracování.

Nejhorší obálka
Nespoutaná, ta přeslazenost je znát už ze samotné růžovoučké obálky, že?

Ani jsem si nevšimla, že jsem za poslední měsíc četla jen fantasy knížky! Tento měsíc už to nebude tak stejnorodé, co se žánru týče, nebojte :)

První shrnutí máme za sebou! Doufám, že se na můj blog budete dále vracet a ještě jednou velké díky vám všem!
I.

15 komentářů:

  1. Gratuluji k prvnímu měsíci a neuvěřitelným úspěchům, co se pravidelných čtenářů týče :) Já jich nemám tolik ani po necelém roce blogování ;) :) (tichá závist :D)
    Jen tak dál, tvoje články se moc příjemně čtou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna od Tebe si pochvaly opravdu moc cením, Kačko :) Děkuji!

      Vymazat
  2. Takové pěkné úspěchy bych taky chtěla, bloguji už dýl, ale s komentovaností to moc slavné není. :) Budu držet palce do budoucna, píšeš fakt dobře, takže tě to jen nesmí přestat bavit. A to nejspíš nepřestane, knihomol je knihomolem pořád. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi napsala moc hezky, knihy má člověk zkrátka v srdci :) Děkuji za pochvalu, to je ta nejlepší odměna.

      Vymazat
  3. Moc gratuluji :) Za takovou chvíli máš opravdu úspěchy, ale to bude tím, že máš moc hezký blog. Určitě to tak půjde dál a dál. :) Jace a Clary jsou úžasný pár, aspoň na začátku no.. :D Ale jo, jsou úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji k prvnímu měsíci! :) já si taky pamatuju na své začátky a jak jsem z toho byla tak hrozně moc nadšená a všechno jsem hrozně moc prožívala, jak malá. ^^ :D Ale přeju stejně tak úspěšné dny, jako máš teď za sebou. :)

    Na Nástroje smrti se už chystám hrozně dlouho tyjo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to má každý stejné :D Děkuji. Nástroje smrti určitě zkus, mě to vážně docela dost bavilo :)

      Vymazat
  5. Moc hezký blog, sestro moje :) Gratuluji k prvnímu měsíci a jsem velmi zvědav, co řekneš na ta Pravidla moštárny, však víš, že to je moje oblíbená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Sáhla jsem po ní právě proto, že se ti tak líbila :)

      Vymazat
  6. Boží fotky, a ať ti to vydrží co nejdýl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zavržený je mou srdcovkou už dobrých pět let. A mohla bych ho číst pořád a pořád <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!