TAG: Liebster Award

16:03 Ivcca 14 Comments

Dočkala jsem se nominace do tohoto zajímavého TAGu, takže tímto děkuji Michaelce (klik klik klik) z blogu Books allow us to live thousand lives za nominaci :)



Podstatou tohoto TAGu je, že se opět dozvíte spoustu zajímavých zbytečností z mého života!

Pravidla:
1. Poděkuj blogerovi, který vás nominoval. 

2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek, které si dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 obyvateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek.


  1. Hrozně ráda zpívám, v životě bych ale nezpívala před někým jiným než před rodinou.
  2. Miluji tetování, jsem na něj vážně ujetá a přijde mi to hrozně sexy, sama ale žádné nemám.
  3. Baví mě digitální kresba přes tablet (polohovací zařízení), nejradši kreslím koně - nebo spíš myslím, že mi jdou nejlépe.
  4. Mám bratra, je o 8 let starší než já.
  5. Žiji v Praze.
  6. Miluji angličtinu a britský přízvuk.
  7. Dřív jsem pracovala jako osobní trenérka ve fitku.
  8. Umím lotosový sed.
  9. Ad 8 - naučila jsem se ho s kamarádkou na střední během hodin zeměpisu.
  10. Baví mě Formule 1 a neexistuje větší fanoušek Fernanda Alonsa než já.
  11. Ke každé knize si nejprve přivoním, než ji začnu číst.

1. Jaký je tvůj oblíbený seriál?

Červený trpaslík, ten je legendární.

2. Zdál se ti už někdy sen, který se později splnil?

Jen to ne!!! Moje sny jsou šílené :D Kdyby se měly plnit, tak bych celý den nedělala nic jiného, než utíkala před zombíky.

3. Děláš pravidelně nějaký sport?

Tancuji. Ale mám ráda i posilování, jógu, jízdu na koních atd..

4. Máš domácího mazlíčka?

Nemám, kvůli alergii v rodině. Ale když jsem byla menší, měla jsem psa, kočku, poníka, křečky, rybičky, želvičky a tak :D - Ne, nedělám si legraci, jen mám ráda zvířata.

5. Poznáváš rád/a nové lidi?

Ano, velice ráda.

6. Chodíš rád/a do divadla?

Chodím do něj ráda, ale bohužel ne příliš často. Skoro vůbec poslední dobou.

7. Jaký je tvůj styl oblékání?

Nevím jestli to jde nějak definovat. Velice různorodý.

8. Byl/a jsi někdy u moře?

V Chorvatsku, Turecku, Řecku, Egyptě a Mallorce.

9. Co děláš, když máš špatnou náladu?

Brouzdám po internetu, čtu si, tančím nebo cvičím.

10. Co/kdo/jaký blog tě inspiroval, aby jsi začal/a blogovat?

Nikdo mě neinspiroval, věděla jsem dlouho, že chci mít blog o knihách. Ráda bych ale zmínila nejzajímavější blog, který jsem potkala (ten mě jen ujistil v tom, že se v tomto virtuálním světě chci pohybovat) a sice blog Bastery - Knihy nekoušou. Určitě ho všichni znáte a pokud ne, tak to napravte.

11. Píšeš si deníček?

Psala jsem si ho na základce, jako všichni :)

Rozhodla jsem se nominovat jen 7 blogerů, kdokoliv další by tento tag chtěl udělat - jen do toho, otázky naleznete níže :) U některých si nejsem jistá, zda nemají více než 200 čtenářů nebo jestli tento tag už třeba nedělali. Ale snad ne. Těším se na vaše odpovědi! :)

Nominuji tyto blogery:
1. Ava
3. Beily
4. Matty

Mé otázky pro vás:
  1. Proč bloguješ?
  2. Pamatuješ si svou první přečtenou knihu?
  3. Kdyby jsi mohla prožít jeden knižní příběh, který by to byl?
  4. Víš, kolik jsi za svůj život přečetla knih?
  5. Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
  6. Máš nějaké oblíbené knižní blogery? Které?
  7. Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?
  8. Máš nějaké netradiční koníčky?
  9. Máš nějaký oblíbený citát?
  10. Nejoblíbenější barva?
  11. Co tě v životě nejvíc rozčílilo/naštvalo?


14 komentářů:

  1. Lajk za Trpaslíka a oblibu tetování (za týden jdu na třetí, yes! :D). Sny se zombíkama taky občas mívám, ale spíš se mi zdá, že mě honí duchové :D Jen teda formule mě vždycky příšerně nebavily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda! Ještě Tě třeba doženu, už se pomalu chystám na své první :D Já ani nevím co mě na formulích tolik bere, ale chápu, že spoustu lidí to prostě nebaví, sledovat jak několik aut krouží dvě hodiny po okruhu :)

      Vymazat
  2. Taky ti moc děkuji za nominaci, ráda tag vyplním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám moc ráda britský přízvuk! :D Ke knížkám si občas ráda přivoním a je celkem zajímavé, že každá voní i docela jinak - největší rozdíl je mezi českými a anglickými knihami, které vlastním. :)
    Jé, také tě ve snu honí zombíci? :D
    Souhlasím s tím, že Bastera má moc pěkný blog. :) Rozhodně stojí za návštěvu.
    A pěkné otázky si vymyslela! Jsem zvědavá, jak nominovaní odpoví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to toho máme spoustu společného :D Děkuji za pochvalu, také už jsem zvědavá. Můžeš se přidat i Ty pokud chceš :)

      Vymazat
  4. Zbožňujem tetovania a keď budem mať 18, chcem si dať nejaké spraviť (už sa to kráti ^^). A tiež milujem angličtinu, ak by som mala s kým, tak by som ňou najradšej rozprávala stále :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám sice 21, ale stále jsem se k tomu nedokopala :D Ale teď na zimu to už musí klapnout! :) Já mám štěstí, že můžu angličtinu využívat v práci, ale jinak člověk moc možností nemá, to chápu.

      Vymazat
  5. Děkuji za nominaci, dnes se do toho pustím :) Jinak je opravdu zajimave dozvídat se nové informace o blogerech, které znám jen z článku.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé odpovědi, Červeného trpaslíka a britský přízvuk taky můžu, v libovolném množství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je ten britský přízvuk nějaký oblíbený :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!