Time for.... Birthday presents!

20:02 Ivcca 26 Comments


Upřímně? Miluju narozeniny! Miluju dostávat dárky a miluju dostávat knížky!


A o tom vlastně bude dnešní článek :) Ráda bych vám v něm představila novinky, kterými jsem byla obdarována a které teď zdobí moji knihovnu (také novou, ale tu vám představím možná někdy příště). A napadlo mě, že bych z toho rovnou mohla udělat takové shrnutí, aneb New in za měsíc červenec!

 Začneme dárky. Jako první vás jistě zaujme překrásná obálka románu Esej o tragédii. Na tuto knihu jsem se už strašně dlouho těšila a konečně ji mám v rukou a snad se do ní brzy i pustím. Druhou knihou je Pád andělů, na který jsem také poměrně zvědavá. Jak napovídá název, jedná se o fantasy s andělskou tématikou. Místy prý trochu brutální, příběhem nevšední a zkrátka trochu "jiná" kniha. Recenze na ni jsou velice rozporuplné, jsem tedy zvědavá, jak zaujme mě. Na hraně zapomnění - doufám, že to bude zajímavý road trip. Dílo Čistý vám jistě nemusím představovat. Trochu mi kazí náladu, že se jedná o první díl trilogie, jelikož s dystopickými trilogiemi se poslední dobou opravdu roztrhl pytel. Rozhodně jsem si to ale nemohla nechat ujít.




Jedna obálka hezčí než druhá. U mě, po vzhledové stránce, vede asi Esej o tragédii, působí na mě velice nostalgicky a už samotná obálka mi dává příslib zajímavého a poutavého příběhu. Čistý je přímo magnetizující. Na hraně zapomnění a Pád andělů se prodávají pouze jako paperbacky, nicméně také velice pěkné.




A několik novinek přibylo i na mé čtečce (náramně by mě zajímalo, kdy to hodláš všechno přečíst, hm??).
První z nich je Zavržený, to se jen probudil můj zájem o andělskou tématiku, takže si doháním "vzdělání" v tomto směru a hromadím knihy. Uvidíme jaké to bude.

   


Další je Město z popela, které už mám skoro dočtené. Zatím se mi to velice líbí, je to hezky svižné a recenzi můžete čekat již brzy. Maybe someday je poměrně neznámá kniha, na kterou jsem četla velice zajímavou recenzi a tudíž jsem neodolala a pořídila si ji. A jako poslední tento měsíc přibyl Svět podle Garpa. Netřeba představovat. Od té mám také velká očekávání a pustím se do ní asi velice brzy.

Jak jste na tom s nekontrolovatelným nakupováním stále dalších a dalších knih vy?
Mimochodem, na Slevomatu si nyní můžete pořídit 25% slevu do Dobrovského, využijete ji a dáte mi nějaké zajímavé tipy na knihy?
I.

26 komentářů:

  1. Krásné knížky! To s těmi narozeninami - úplně ti rozumím. :D Mě to čeká za sedm dní a ve skrytu duše doufám, že známé a rodinu nenapadne lepší dárek než peníze nebo knížky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji vše nejlepší! Přijde mi, že u knihomolů to mají všichni tak snadné - stačí poukázka do knihkupectví a je to :D I kdybych to dostávala každý rok, stejně by mě to vždy potěšilo.

      Vymazat
  2. Samé skvelé knižky!!! :) Pád anjelov je podľa mňa dobrý, len mi vadila hlavná hrdinka. Na hrane zapomnení je pekná oddychovka a Čistého by som si chcela prečítať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také jsem z nich měla pořádnou radost.

      Vymazat
  3. Já chci mít zase narozeniny! :) Krásné knížky! :) Esej i Čistý mají skvělé obálky i se mi líbil obsah, další dvě jsem nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já přehlédla, že už máš na blogu recenzi na tu Esej! :) Tak to si jdu hned přečíst, ať na ni mohu být ještě více natěšená :D

      Vymazat
  4. Esej a Na hraně mám taky jako nové přírůstky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k novým knihám. :) Já mám narozeniny bohužel až v zimě těsně po vánocích.
    Zavrženého jsem četla, je to skvělá knížka z úžasnou obálkou, máš se na co těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To mě na e-knihách nikdy nepřestane mrzet, že si neužiji tu krásnou obálku :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. No jo, připadám si tak trochu jako sběratel :D Děkuji :)

      Vymazat
  7. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :) Krásné přírůstky. Knížky jako dárek - to se u mě člověk taky nesplete! :D Čistého a Na hraně zapomnění jsem se sebezapřením nechala v knihkupectví, ale nepochybuji, že ještě pár návštěv a budu je mít doma taky! :D Maybe someday se asi kouknu na zoubek :) Pěkné přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Tak to máme podobně, z knihkupectví neodcházím snad nikdy s prázdnou, takže si ke mě většina těch knih stejně postupem času najde cestu. Nicméně přečtu a dám vědět, jestli to stojí za to :)

      Vymazat
  8. Krásné přírůstky, já si musím na narozeniny počkat do října :))

    OdpovědětVymazat
  9. opozdene, vsechno nejlepsiiii :) a krasny knizky a vazne povedeny fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji Ti všechno nejlepší!! :) Dostala jsem samé skvělé knihy, závidím!! A jdu se kouknout na slevomat :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné knihy :) Esej o tragédii mi má přijít v úterý, takže se moc těším. :) A opožděně všechno nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné knihy. :) Čistého ti závidím, docela ráda bych si ho přečetla a... nebudeme si nic nalhávat, ta obálka je prostě krásná. :D Tragédii bych také ráda měla doma ve hmotné podobě. :)
    Já měla narozeniny teď 12. a dostala jsem čtečku + Zlodějku knih, takže jsem také naprosto spokojená. Pak jsem si koupila ještě pár knih za peníze z narozek (Harry Potter 2. díl, Závist, Ready Player one...). Taky miluju narozeniny, ale mám raději, když dostanu peníze a pak můžu lítat po obchodech. Miluju nákupy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakou jsi dostala čtečku? :) Já mám tu svou také teprve chvíli a jsem z ní naprosto nadšená!! Zlodějku knih ti závidím zase já :D A Ready Player One bude určitě skvělý, podle všech těch pozitivních reakcí.

      Vymazat
  13. Na hraně zapomnění vypadá nádherně :)
    Já si pořád říkám, že si žádnou knížku nekoupím, dokud se mi nezmenší počet nepřečtených knih v mé knihovničce, ale stejně v knihkupectví nevydržím na ty knihy jen koukat :D A odnáším si tak s sebou neplánované přířůstky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, ale už mě to tolik netrápí, zkrátka to beru jako fakt, že budu mít asi celoživotně doma minimálně tak 30 nepřečtených knih :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!