Knižní přírůstky za září

19:46 Ivcca 10 Comments

Sice už je konec října, ale já se ještě nestihla podělit ani o své přírůstky za měsíc září! A tady jsou, trochu pozdě, ale přece. Nerada bych to zakřikla, ale jako kdybych poslední dobou měla zvláštní a velice příjemné štěstí při výběru knih. Mám pro vás hned několik tipů na skvělé knihy (pokud jste již nečetli recenze, které visí na mém blogu) a i to, co mám momentálně rozečteno, vypadá víc než dobře. Ale vraťme se k těm novinkám za minulý měsíc :)

Za září se mi doma nashromáždilo na mé poměry docela dost knih. Pokud tohle není první článek z rubriky "new in", který čtete, určitě víte, že i dvě nové knihy jsou na mě většinou dost. Proto se na tento komínek dívám opravdu s radostí. To bude ten prázdninový čtenářský deficit. Jako první mi udělal radost Dvůr trnů a růží, kniha o jejíž existenci jsem neměla ani zdání, ale na naléhání Ellen jsem se do ní pustila. Trošku jsem remcala, protože dovedete si představit, jak by ta skvostná obálka vypadala v pevné vazbě? Já těm paperbackům na chuť asi nepřijdu. Každopádně do knihy jsem se absolutně zamilovala! Na seznam potenciálních ženichů mi díky ní přibyl nový dokonalý a bohužel neexistující (jak jinak) muž a mě nezbývá, než vám toto dílo vřele doporučit. Ano, já vím, že to teď čtou všichni a že už je to děsně otravné, ale mrkněte alespoň do mé recenze a třeba vás přece jen přesvědčím.

Další novinkou jsou Sedmilhářky, které jsem na recenzi dostala od Megaknih. Dlouho jsem přemýšlela, na co mám vlastně chuť a jaký žánr by mi teď po 2 měsících bez knih mohl nejlépe padnout do noty. Řeknu vám, že Liane Moriarty je taková sázka na jistotu, určitě si přečtěte mou recenzi.

Další novinkou je Playground od dvojice, která vystupuje pod pseudonymem Lars Kepler, kterou jsem pro změnu recenzovala pro Fantasyknihy. Bohužel tomuto dílu jsem moc na chuť nepřišla a mé velké naděje se pomalu bořily jako domeček z karet. Nemohu říct, že by to byla vyloženě špatná kniha, jen znám desítky lepších. Nicméně na tu obálku se nemohu vynadívat.

Dalším přírůstkem je trochu netradičně kuchařka a to z dílny Nakladatelství Jota. Přirozeně je vlastně víc než jen kuchařka. Najdete v ní spoustu tipů pro zdravý životní styl, krásné fotografie a zajímavé povídání. Ale hlavně spoustu atraktivních a neokoukaných receptů, které vás naučí zacházet se super zdravými a možná trochu netradičními potravinami. Přečtěte si mou recenzi ať máte lepší představu.
Poslední novinka vlastně vůbec není kniha, ale stejně mi to nedá a musím vám ji ukázat! Každý člověk má nějakou malou úchylku a v mém případě jsou to diáře. Ano, miluji diáře a nic mě nebaví víc, než vybírat ten správný pro příští rok. Takže vlastně vůbec není divu, že už v září mám koupený diář na příští rok. Vedle diářů miluji Malého prince a to nejen příběh, ale i veškeré motivy z této úžasné knihy. Tento fialový diář jsem objevila v Neoluxoru na Náměstí republiky a okamžitě jsem z něj šla do kolen. Měla jsem co dělat, abych si odtamtud neodnesla i dva bločky a plátěnou tašku ze stejné edice (nejspíš). No není krásný?

Jaké novinky jste si pořídili vy?
Přeji příjemný nedělní večer - nejlépe s knihou :)


10 komentářů:

  1. Dvůr trnů a růží mi přibyl v řínu a bohužel velké zklamání, nedokázala jsem se začíst. Naopak Sedmilhářky se mi líbily hodně, teˇd jsem četla Manželovo tajemství a je to dost podobné.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to jdu mrknout na recenzi, škoda :( A Manželovo tajemství jsem taky četla a spokojenost. Ale Sedmilhářky se mi líbily ještě mnohem víc. Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  2. Mám Sůl moře a Potrhaná křidla od Ruty Sepetis, Dívku v červeněm kabátku, Řekni lituji a a Nepřátele a milenci. Sedmilhářky, jako i všechny ostatni knihy LM, jednoznačně doporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl moře mi také přibyla, ale řadí už se teda do říjnových přírůstků, jestli mám být puntičkář (čti: jestli mám mít o čem psát v příštím new in) :D Zbytek knih znám jen letmo, každopádně slušné skóre :) Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  3. Krasne knihy!:) Ten diar je uzasny, muzu se prosim zeptat kolik stal?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si úplně jistá, ale myslím, že kolem 100 až 150 korun? :)

      Vymazat
  4. Skvele prirustky :) Sedmilharky uz mam doma, takze do mesice se do nich pustim a na Dvur jeste cekam :) Ja mam rada jak ktere paperbacky, ale u tehle mi to zrovna docela sedi a zase si ji neumim predstavit v tvrde vazbe :) Ja jsem byla prekvapive v zari a rijnu docela skromna, ale asi si to vynahradim v listopadu, uz ted silim, kolik novinek nutne potrebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už se těším! Máš tedy pěkné resty :D Jinak listopad teprve začal a už se mi to taky začíná pomaličku hromadit. Alespoň v těch mých haulech bude trochu na co koukat. Už je mi fakt trapný, jak tam mám vždy maximálně dvě knihy :D

      Vymazat
  5. Prosím prosím, už dočti všechno co máš teď v plánu a vrať se k druhému dílu Ty-víš-koho :D <3
    Jsem strašně ráda, že se ti první díl tak moc líbil !! Potřebovala jsem nutně parťáka v posedlosti :D
    Na Playground stále čekám v tom paperbacku, protože já narozdíl od tebe paperbacky prostě miluju :D Od Moriarty si už budu muset něco přečíst, když to všichni pořád tak chválíte :)
    Super přírůstky a krásné fotky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak já se na to těším! <3 Čtečka hezky hned vedle postele... :D Původně jsem se chtěla vrátit ke Stránkám světa, ale spíš dám přednost Ty-víš-komu :D
      Každopádně Moriarty by se ti podle mě mohla líbit, má fakt hodně specifický a zajímavý styl. Děkuji moc! :-*

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!