HALLOWEENSKÝ KNIŽNÍ HOP

18:24 Ivcca 5 Comments


Halloweenský knižní hop a moje účast v něm už jsou řekněme takovou tradicí. Nezklamu vás ani letos a pokud se zúčastníte a štěstí vám bude přát, můžete vyhrát knihu (jak jinak) :) Takže nezapomeňte pročíst pravidla, vyplnit dotazník a pak už si jen držet palce. Přeji hezký a strašidelný Halloween!


PRAVIDLA:

× Soutěž trvá do 11. 11. 2016 ×
× Zúčastnit se může kdokoliv s českou nebo slovenskou doručovací adresou ×
× Výherce vylosuji 12. 11. a zašlu informační mail - pokud na něj výherce neodpoví do 48 hodin, budu muset bohužel vylosovat jiného výherce ×
× Pro účast je nutné vyplnit dotazník umístěný níže. Jsou zde povinné a bonusové otázky ×
× Bonusové otázky znamenají vždy jeden vstup navíc a tedy i vyšší šanci na výhru ×
× Duplicitní dotazníky a dotazníky nesplňující povinné otázky budou smazány ×
× Losování proběhne pomocí random.org ×



VÝHRU si můžete vybrat z těchto dvou kousků. Protože je ten Halloween, chtěla jsem vybrat něco s odpovídající atmosférou. Věřím, že si vyberete! Získat tedy můžete buď Smrtnou zimu nebo knihu Čistý.


Přeji vám hodně štěstí a nezapomeňte mrknout na další HOPy :)

5 komentářů:

  1. Děkuji za soutěž a přeji krásný Halloween :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já nejspíš také zkusím štěstí, a i když to nevyjde, ty fotky mě hrozně navnadily - takže se po těchhle kouscích stejně nejspíš podívám.
    Pěkný Halloween i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj!
    Skvělé ceny! Obě knížky už ale doma mám, tak přenechám štěstí ostatním a zapojím se třeba někdy příště... ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!