Seznamte se: Losing It

18:43 Ivcca 6 Comments

Čtete rychle? Já osobně moc ne, baví mě si knihu užívat a myslím si, že mé tempo patří spíš k pomalejším.
A pamatujete si, kterou knihu jste přečetli nejrychleji? Já to vím moc dobře, jelikož je to pár hodin, co jsem došla až k jejím posledním řádkům. LOSING IT, kniha, na jejíž přečtení mi stačilo půl dne, to znamená méně než 9 hodin, to znamená, že ve 3 odpoledne jsem začala a nemohla jsem jít spát, dokud nebyl konec. Věřte mi, nebude se vám chtít čekat celou noc, než se do tohoto krásného příběhu znovu ponoříte.
Bliss Edwardsovou už nebaví být jedinou pannou široko daleko. Rozhodne se tento problém vyřešit snadno a rychle, tedy nezávazným sexem na jednu noc. Ale její plán se zdá být jakýkoliv, jen ne snadný a večer končí zběsilým útěkem od nádherného muže, který zůstává opuštěný v její posteli. A jako kdyby to nebylo samo o sobě dost trapné, když druhý den zahajuje poslední semestr na konzervatoři, s překvapením zjišťuje, že svého nového učitele herectví rozhodně nevidí poprvé. Lépe řečeno, před osmi hodinami ho nechala nahého ve své vlastní posteli. 
Již brzy můžete očekávat mou recenzi na tuto zajímavou knihu. Pro začátek jsem vybrala citáty a úryvky, které mě při čtení nejvíce zaujaly. Myslím, že skvěle vystihují atmosféru celého příběhu.
Vychází 26. 11. 2014 u nakladatelství Jota.


O čem tato kniha je? O zapovězené lásce, o životních rozhodnutích, síle touhy. O tom, že život je lepší ve dvou


A k české obálce také český citát.


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Souhlas :) Jsem ráda, že jsem měla možnost si ji přečíst.

      Vymazat
  2. Tak tato knížka mě zaujala, určitě si ji někdy prectu a těším se na recenzi.
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze bude už dnes :) A určitě přečti, je krásná.

      Vymazat
  3. Skvělá knížka, skvěle vybrané citáty :) A moc pěkně zapracované do obrázků :) Tleskám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!