Již brzy: The Maze Runner

19:45 Ivcca 10 Comments

Slyšeli jste již o knize The Maze Runner?
V Čechách ho bude vydávat nakladatelství YOLI a termín vydání českého překladu je naplánován na 28. 8. 2014! Před pár dny byl zveřejněn nový trailer na filmovou verzi knihy, která vstoupí do kin již v září tohoto roku, a vypadá to jako naprostá pecka!!

Posuďte sami:



I když nemám moc ráda filmy, kde jsou v hlavní roli herci pod dvacet let (soudě podle jejich vzhledu), musím uznat, že tito nevypadají na žádné ukňourané rádoby-herce. Celý trailer na mě působí velice tajemně, okamžitě osloví svou temnou, až magickou atmosférou a nabídne hned několik úchvatných záběrů.


Původní knižní obálka
Obálka plánovaná pro české vydání


V Čechách kniha vyjde pod názvem Labyrint: Útěk a jedná se teprve o první díl trilogie. Hlavním hrdinou je Thomas, který se jednoho dne probudí kdesi ve výtahu, nepamatuje si nic kromě svého jména a zjistí, že se ocitl na zvláštním místě, obývaném asi šedesáti podobně starými chlapci. Každých 30 dní se objeví jeden nový chlapec. Takhle zde žijí už asi dva roky bez nejmenšího tušení o tom, kde se nacházejí a kdo nebo co je zde drží. Odkráčet odtud se samozřejmě blíží k hranici nemožnosti, celé místo totiž obklopuje gigantický labyrint, který každé ráno otevře své brány, aby se několik běžců mohlo vydat hledat cestu ven.. Je v jejich nejvyšším zájmu vrátit se zpět dřív, než se večer brána uzavře. Celá situace se zdá bezvýchodná až do jednoho dne, kdy se ve výtahu místo chlapce objeví dívka..


Myslím, že to bude vážně něco! Na serveru goodreads.com je hodnocení opravdu vysoké - 4,01 hvězdiček (hodnotilo 238 408 lidí!!!). Uf, uf, uf... Tohle vypadá jako pořádná jízda :)
U spousty herců, kteří ztvárňují jednotlivé postavy, jsem měla neodbytný pocit, že už je odněkud znám, že se již mihli v nějakém filmu, ale v žádné zásadní roli. Nakonec jsem přišla jen na Willa Poultera z filmu Millerovi na tripu (ke své smůle - teď se nemůžu zbavit obrazu jeho nateklých kou.. - kdo viděl film, pochopí :D) 


Co na to říkáte vy? Už jste o knize nebo o filmu slyšeli a jak se na ně těšíte? :)
I.


10 komentářů:

  1. Že jo, také jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem slyšela dost, ale neměla jsem v plánu si ji přečíst. Ovšem můj drahý se rozhodl, že na to chce jít do kina a já mám nějaký zásek, že když vím, že je film podle knížky, odmítám ho vidět dříve než přečtu knížku :D Tudíž mě Maze runner v blízké době čeká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy, do kterých se ti nechce, bývají občas těmi nejlepšími!! :D Už jen měsíc čekání (alespoň já tedy čekám na českou verzi).

      Vymazat
    2. No, já to dám asi v angličtině. YA čtu raději anglicky. A jak jsi psala, že čteš česky, protože jsi v práci obklopena angličtinou, tak já si zase čtením anglických knížek vynahrazuji nedostatek angličtiny v práci :D

      Vymazat
    3. Aach a já ještě žádnou YA v angličtině nezkusila! Asi bych se měla překonat a vyzkoušet to, The Maze Runner by pro to byl skvělou příležitostí, co? :D Hlavně si díky tomu parádně rozšíříš slovní zásobu :)

      Vymazat
  3. Rozhodně si to chci přečíst i vidět film. Navíc tam hraje můj oblíbenec ze seriálu Teen Wolf. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten hraje tu hlavní postavu v Labyrintu? Protože ten se mi taky dost líbí!! :)

      Vymazat
  4. Holy moly!!! Ten trailer vypadá neskutečně ! No, já knihu číst nebudu, ale filmek určitě zkouknu.. už aby to bylo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtu originál, protože se mi nechce čekat na české vydání a film mě tedy určitě také nemine! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!